Wysyłka komiksów i dostępu do biblioteki online

  1. Dostawy komiksów realizowane są w dni robocze za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, zarówno jako tradycyjne przesyłki kurierskie, jak również w formie przesyłek dostarczanych do Paczkomatów InPost (na terenie RP). Koszt wysyłki wynosi 9,9 zł brutto. Informacje o warunkach realizowanych usług można znaleźć pod adresem: www.inpost.pl. Czas dostawy to 1-3 dni robocze.
  2. Dostęp do biblioteki online w postaci aktywnego loginu i hasła jest wysyłany mailowo w ciągu 2-3 dni od zakupu.
  3. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia w siedzibie firmy lub jednej z placówek. W przypadku wyboru tej formy dostawy prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu i miejsca odbioru.
  4. Wysyłki zagraniczne realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.
    Koszt wysyłki za granicę jest stały i wynosi 10 euro.
  5. Koszty przesyłki zakupionych Towarów ponosi Klient, jedynie w przypadku zakupów powyżej 200 zł brutto koszty wysyłki pokrywa Sklep Internetowy.
  6. Przed odebraniem przesyłki Kupujący zobowiązany jest sprawdzić czy przesyłka, nie została uszkodzona w trakcie transportu. Jeżeli została ona uszkodzona, lub istnieje takie podejrzenie, należy bezwzględnie spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera przed podpisaniem odbioru paczki. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Kupującego z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie. Za reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych w trakcie transportu odpowiada firma kurierska.
  7. Roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi pocztowej/kurierskiej wygasa wskutek przyjęcia przesyłki pocztowej bez zastrzeżeń, chyba że ubytki lub uszkodzenia przesyłki pocztowej niedające się z zewnątrz zauważyć Klient stwierdził po przyjęciu przesyłki i nie później niż po upływie 7 dni od przyjęcia przesyłki zgłosił to firmie kurierskiej, lub operatorowi pocztowemu roszczenie z tego tytułu oraz udowodnił, że ubytki lub uszkodzenia przesyłki powstały w czasie między przyjęciem przesyłki przez kuriera/operatora pocztowego w celu wykonania usługi pocztowej a jej doręczeniem adresatowi. O takim fakcie należy również niezwłocznie powiadomić Sklep Internetowy.
  8. Jeżeli Klient nie odbierze zamówionego przez siebie Produktu, pokryje koszty odesłania go do Sklepu.